Untitled-8
12
11
9
8
7
6
5
4
3
3
2
התעמלות עם שטיח דיקור
התעמלות עם שטיח דיקור

שטיח דיקור הוא סמל לאיכות גבוהה

השטיח מתאים לכל מי שרוצה להיות מלא  אנרגיות! אם אתה נתון למידה רבה של לחץ או מתח נפשי, סובל מהפרעות שינה, חסר אנרגיה, שרירים תפוסים ונוקשים, סובל מכאבי ראש, צוואר או גב, או רק זקוק למנוחה איכותית. השטיח ייתן מענה לבעיות אלו.לשטיח מספר נקודות הדיקור הגבוה ביותר בשוק.נקודות דיקור פעילות. כל נקודות הדיקור זהות בפעילות ובחדות הדיקור.

תנוחות בסיסיות

גב- שכב על משטח ישר. רצוי להניח כרית מתחת לעורף. השכיבה מגרה את נקודות הדיקור לאורך עמוד השדרה ויכולה להקל על כאבי גב.

בטן- שכיבה על הבטן יכולה לשפר את חילוף החומרים ולשחרר מתח בסרעפת ובשרירי הנשימה.

לסת- הנח בעדינות את הלחי על השטיח. אם קיימת תחושת אי נוחות תניח בד דק. תנוחה זו יכולה לשחרר מתחים בלסת ובצוואר.

ישבן- אפשר להניח את השטיח על כיסא רגיל או לשכב ולהניח אותו מתחת לישבן. תנוחה זו יכולה לשחרר מתחים בגב התחתון ובישבן.

שטיח הדיקור לשיפור ההרגשה הכללית

השטיח נועד לכולם לשם שיפור הרווחה האישית ומביא לבריאות אופטימאלית. בזמן שאתה שוכב על נקודות הדיקור (העשויות מפלסטיק) ומחלק את המשקל באופן שווה תרגיש כאב חולף. הכאב נחלש ומופרשים אנדורפינים ואקסיטוצין. הגוף מפריש הורמונים טבעיים של אושר ונוגדי כאב. הרבה מעידים על השפעה חיובית כתוצאה משימוש קבוע בשטיח.

אקופרסורה

"אומנות הריפוי של האקופרסורה משתרעת על פני אלפי שנים עם שורשים ברפואה של המזרח הרחוק. ברפואה הסינית המסורתית ישנם 365 נקודות דיקור לאורך 12 מסלולי מרדיאנים. מטפלים אומרים שעל-ידי גירוי נקודות הדיקור באופן פיזיולוגי אפשר להזיז ולדלל את כמות חומצת החלב וחד-תחמוצת הפחמן שיש להם נטייה להצטבר ברקמת השריר. לפי טענתם זה הגורם לנוקשות בשרירים ולהאטה בזרימת הדם. הנוקשות בשרירים פוגעת במערכת העצבים ובכלי הדם והלימפה ולפגיעה זו השפעה שלילית גם על מערכת השלד והאיברים הפנימיים".

חומרים : הבד- 100% כותנה. נקודות הדיקור עשויות מ- 100% פלסטיק בלתי רעיל. מידות השטיח: ס"מ 44/73 נקודת מגע:8820 פרחי דיקור: 210